Вирішення спорів

Шановні споживачі!

Якщо підчас виконання договірних відносин спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів. У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.

Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:

  • в електронному вигляді
  • подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ «ПАРАЕНЕРГОЛАР»;.

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

  • обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
  • викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
  • письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки

Щоб уникнути смертельних електротравм необхідно знати наступні правила електробезпеки і дотримуватись їх:

Не наближатись до обірваних проводів ближче ніж на 8 метрів;

Не залазити на опори повітряних ліній електропередач, тим більше намагатись зняти електропровід;

Не відчиняти двері трансформаторних підстанцій та проникати до них;

Не дозволяти дітям залазити на дерева, що ростуть на близькій відстані від проводів ліній електропередач;

Не зводити будь-які будови, складати дрова,солому,розпалювати багаття,тощо під проводами ліній електропередач і повітряними вводами до приміщень чи будинків;

Не кидати дріт або будь-які інші предмети на проводи повітряних ліній електропередач;

Не встановлювати металеві стоянки для телевізійних антен поблизу ліній електропередач;

Не розташовувати ігрові майданчики, а також проводити ігри під повітряними лініями електропередачі, запускати повітряних зміїв поблизу них та гратися біля електричних установок;

Заборонено користуватись у вологих приміщеннях переносними лампами і електроприладами напругою вище 36 В;

Не заповнювати водою з водопровідного крану ввімкнені в електромережу чайники, кавоварки, оскільки при одночасному дотику до увімкненого приладу і водопровідного крану людина може бути уражена електрострумом;

Не замінювати електролампи без їх вимкнення, не витирати вологою ганчіркою електричні проводи, штепсельні розетки, вимикачі, інші електроприлади, увімкнені в електромережу;

Не виносити на подвір’я увімкнені електричні прилади, так як у разі пошкодження ізоляції, людина, що стоїть на землі і торкається будь-якої металевої частини такого приладу може отримати електротравму;

Не допускати до монтажу нових чи ремонтуванню наявних електроустановок некваліфікованих осіб. Недбало виконані ремонтні роботи можуть привести до травмування людей, які користуються даними електроустановками;

Переносний електроінструмент — джерело підвищеної небезпеки. Перш ніж використовувати електроінструмент, вивчіть вимоги Правил безпеки та інструкцію по експлуатації від виробника;

Пам’ятайте, що невміле встановлення радіо, телеантени, проведення різноманітних робіт поблизу повітряних ліній електропередачі з наближенням до металевих частин ПЛ спричиняє електротравми;

У зв’язку з можливим передчасним пошкодженням чи висиханням ізоляції електропроводки, що може призвести до пожежі чи нещасних випадків з людьми забороняється защемлення електропроводів дверима, віконними рамами, закріплення їх цвяхами, замальовування чи забілення;

Не дозволяйте давати дітям бавитись із штепсельними розетками;

Не підвішуйте будь-які речі на проводи, вимикачі та розетки;

Пам’ятайте, що побутові електроприлади (чайники, праски, електроплитки, тощо), а також переносні світильники (торшери, настільні лампи) напругою 220 В, призначені для користування в приміщеннях з непровідними для електроструму підлогами.

У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці або можуть призвести до системних забоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві, необхідно негайно:

  • перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на проводи повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів);
  • сповістити про небезпеку оточуючих, а також запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин;
  • для надання повідомлення про загрозу електробезбеки необхідно:
  1. зателефонувати за номером  +38 (098) 758 34 90 для споживачів,
    2. повідомити уповноважену особу на підприємстві – відповідального за електрогосподарство,
    3. зателефонувати до служби порятунку (пожежна охорона) – 101.   Також для надання інформації щодо загрози електробезпеки є можливість надіслати листа електронною поштою за адресою: paraenergolar@ukr.net

Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0093-98#Text

Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1143-06#Text

Якщо у вас виникли питання до фахівців, або Ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергопезпеці, будь ласка Ви можете зв’язатися з нами по телефону:

+38 (098) 758 34 90 особа відповідальна за вирішення спорів Маліновський Олексій Валентинович.

Чи написати нам на електронну адресу: paraenergolar@ukr.net

Або надіслати лист за адресою: Харківська обл., м. Харків вул. Анганська, буд. 16, оф.3.